Hieronder vindt u een overzicht van de wedstrijden voor de jongste leden: Benjamin, Mini, Welp en Pupil. Er zijn wedstrijden waaraan iedereen kan meedoen, ongeacht het prestatieniveau, en er zijn wedstrijden waaraan een kind op uitnodiging (van de vereniging) mag deelnemen. Alle wedstrijden verreden in de IJshal in Leiden.

Wedstrijden voor alle kinderen

Tijdrijden Gedurende het seizoen kun je vier keer tijdrijden. Dit kun je vier keer op zaterdagochtend om 6.45 uur doen. Twee wedstrijden tellen mee voor het eindklassement. Aan het einde van het seizoen tijdens de diploma uitreiking worden de snelste op het podium geroepen.
Districtskampioenschap Het Districtskampioenschap bestaat uit één wedstrijd, op een zaterdagochtend om 6.45 uur. Per (leeftijds-)categorie wordt er een aparte wedstrijd georganiseerd. De datum waarop je start is dus afhankelijk van je leeftijd.

Wedstrijden op uitnodiging

Andries Kwikbokaal De Andries Kwikbokaal is een onderlinge wedstrijd tussen schaatsverenigingen uit de Leidse regio. De vereniging met de meeste punten over alle categorieën wint. Per vereniging mogen een beperkt aantal schaatsers aan deze wedstrijd deelnemen.
Nieuwjaarswedstrijd Deze wedstrijd vindt plaats op de eerste vrijdag(avond) in januari. Ook dit is een onderlinge wedstrijd tussen schaatsverenigingen uit de Leidse regio, en vandaar dat er per vereniging een beperkt aantal deelnemers mag meedoen. Per categorie worden twee jongens en twee meisjes uitgenodigd.